
ثروت حقوقي و مالي آمريكاييهاي همجنس گرا و همجنس گرا بيش از حد به رسميت شناخته شدهاست. اين مساله تا حد زيادي به لطف قانوني كردن و پذيرش سريع قانوني ازدواج هم جنس و حمايتهاي غير قانوني ديگر, براي LGBTQ نفر در سراسر ايالاتمتحده در ارتباط با چالشهاي منحصر به فرد در رابطه با مشكلات ارث و ارث, بيمارستان و غيره است. آنها در حال حاضر بايد ياد بگيرند با بسياري از اين مسائل برخورد كنند - peers - transgender و nonbinary, به خصوص - هنوز با موانع منحصر به فردي بر سطوح ملي, محلي و شخصي روبرو هستند. اما ممكن است اينطور استدلال شود كه بسياري, با وجود اين, البته نه همه, از تجمل نگراني كمي بيشتر در مورد نگرانيهاي روزمره - از جمله امور مالي شخصي - و كمي كمتر در مورد يك مجموعه از نگرانيهاي و نگرانيها به عنوان يك جمعيت وسيعتر استفاده ميكنند: چقدر بايد براي بازنشستگي پسانداز كنم? آيا به اندازه كافي پول دارم كه روزي بازنشسته شوم? چقدر بايد پسانداز كنم تا بچهام را به دانشكده بفرستم? برنامهريز مالي تاييد شده (كايل) said, معاون ارشد رئيس هياتمديره و مدير مديريت پورتفوليوي پروژه اشميت تريگر در نيويورك, كه بالغ بر ۵۰۰ ميليون دلار به حساب ميآيد, به ۲۹ درصد پاسخ دهندگان اشاره كرد, و با پرداخت بدهي به نام ۲۰ percent.Two, به دنبال كمك به LGBTQ آمريكايي با اين نوع نگراني هستند. كودكان آزاد تجاري, از زوج متاهل و متخصصان مالي تازه كشفشده, ديويد Auten و جان اشنايدر, و Frugayity, يك سايت برگرفته از كارآفرين وب مستقر در ايندياناپوليس و " جوي amat ".
او گفت: "هيچ يك از افراد همجنس گرا هيچ اطلاعاتي در مورد مسائل مالي شخصي ندارند و اينكه چگونه ميتوانيم زندگي خود را از طريق منابع مالي مان بهبود بخشيم نشان ميدهد كه" برخي از مردم تعجب ميكنند كه در واقع افراد همجنس گرا در مورد پول صحبت ميكنند." مجلات، روزنامهها، وب سايتها و ايستگاههاي تلويزيوني قصد دارند تا خوانندگان LGBTQ را هدف قرار دهند، همان رگبار تبليغات بازرگاني كه به مصرف آشكار رسانه اختصاص دارد. تنها تفاوت؟ او با اشاره به خودش به عنوان نمونه، گفت: "من ميخواستم در ۱۰ سال گذشته به بار بروم و همه پولي را كه صرف ظاهر، الكل و همه چيز كردم، به طور خاص به بار بياورم،" او اضافه كرد: " من ميخواستم گذشته را به عقب برگردم و همه پولي را كه صرف ظاهر، الكل و همه چيز كردم، پيدا كنم." او افزود كه LGBTQ پاسخ دهندگان ۱۶ درصد درآمد ماهيانه خود را صرف كردهاند.
كاهش هزينههاي اختياري , در مقايسه با 11 درصد پسانداز يا سرمايهگذاري . زماني كه در مورد هزينههاي افراطي سوال شد , 46 درصد به غذا خوردن و 20 درصد براي سفر اشاره كردند و trouble ets از جمعيت LGBTQ درجات مختلفي براي مشكل داشتند . به عنوان مثال , 26 درصد از مردان همجنس گرا گفتند كه بيش از حد در سفر خرج ميكنند . و با توجه به نظرسنجي جامعه peers.Rela در حوزه بازاريابي اجتماعي سانفرانسيسكو , 73 درصد از LGBTQ نفر كه حداقل يكبار در هفته شام ميخورند و يا براي استفاده در خانه , 77 درصد به طور منظم مصرف كنندگان خدمات را خريداري ميكنند , و 41 درصد براي يك مورد پوشاك به ارزش بيش از 100 دلار در سال گذشته هزينه ميكنند . علاوه بر اين , 86 درصد حداقل يك تعطيلات يا سفر تفريحي در سال 2019 را به دست گرفتند و تقريبا يك سوم آنها 4 يا more.All را برداشت كه خرج كردن ميتواند به معناي پسانداز كمتر باشد . بيش از دو پنجم ( 44 درصد ) of پاسخ دهندگان گفتهاند كه آنها براي حفظ ذخاير كافي , در مقايسه با 38 درصد جمعيت عمومي تلاش ميكنند . اشنايدر در سن 46 سالگي يكي از اعضاي خانواده ايكس گفت : " وقتي ما شروع
چكمه هاي مناسب را نداشته باشيد ، اگر همه مهماني هاي فانتزي را انجام ندهيم ، ممكن است اين جامعه ديگر مردم نيز مرا سرگرم كنند يا من را خدشه دار كنند. "پيترو ماسينا ، يك برنامه ريز مالي معتبر در خيابان كريستوفر مالي در نيويورك ، موافقت كرد. "من به عنوان يك مرد همجنسگرا ، فكر مي كنم اين روزها با رسانه هاي اجتماعي يك عنصر خاص وجود دارد كه ظاهر خود را حفظ كند.". اشنايدر گفت: "بعضي اوقات ممكن است شامل هزينه هاي زياد يا رفتن به مسافت هاي زيادي براي انجام اين كار باشد." اشنايدر گفت كه او و اتن 48 ساله ، خودشان با اين چالش ها روبرو شده اند. وي گفت: "تا زماني كه ما متوجه نشديم كه واقعاً براي ما چه اهميتي دارد ، و ما از تلاش براي خوشحال كردن هر كس ديگري يا اثبات خودمان دست كشيديم ، كه توانستيم امور مالي خود را تراز كنيم." بدهي اشنايدر و اتن را كه اكنون در Sitges ، اسپانيا زندگي مي كنند ، مجبور به حساب مالي و خط جديد كار خود كردند. آنها مي خواستند زميني را در وينتر پارك ، كلرادو بخرند كه در آن خانه اي براي تعطيلات ساخته شود ، و افشاي مالي لازم منجر به اين واقعيت شد كه آنها در مجموع 51000 دلار بدهي كارت اعتباري با هم داشتند. "ما 13 سال در تركيب بوديم. خدمات مالي ، [اما] در حالي كه ما با پول خود به ديگران كمك مي كرديم ، ما به وضوح خود را خراب مي كرديم. ". آنها با استفاده از رويكردي كه آنها "Debt Lasso" مي نامند ، طي 2 سال اين مانده را پرداخت كردند و سپس كتابي درباره تجربه نوشتند. اشنايدر گفت: براي تبليغ اين كتاب ، آنها وبلاگ خود را براي بچه ها بدون بدهي راه اندازي كردند. حدود دو سال بعد "ما تصميم گرفتيم كه به طور مستقيم به افراد بيشتري در جامعه كمك كنيم.". "اين زماني است كه پادكست Queer Money را شروع كرديم." قطعاً يك طاقچه بازار براي پر كردن وجود دارد. طبق گفته بازاريابي جامعه ، فقط 22 درصد از آمريكايي هاي LGBTQ از خدمات مشاور مالي استفاده مي كنند. با اين وجود هنوز نياز بازار و طاقچه اي در آنجا وجود دارد. او گفت كه ، در تجربه خود ، مشتريان LGBTQ به دنبال sp هستند
ecialized گفت: " آنها به دنبال كار با كسي هستند كه به آنها كمك كند. آنها ممكن است دقيقاً درك نكنند كه distinctions از نظر مالي چيست، اما بسياري از مردم ميخواهند با كسي كار كنند كه ميتواند حامي باشد ". The، ۳۹ ساله، در ماه سپتامبر گذشته پس از مشاهده اين كه بسياري از دوستان او - ۳۰ ساله مانند او همان مبارزات مالي را تجربه كرده بودند، Frugayity را راهاندازي كرد و گفت: " در همه رسانههاي اجتماعي ما، ما به احتمال زياد به حدود ۳۵،۰۰۰ نفر در ماه ميرسيم. او به آنها گفت: " شما بايد اين مساله را مشخص كنيد چون ما هيچ كدام از جوانان را جذب نميكنيم." او گفت: "من واقعاً اطلاعات شخصي زيادي در اين مورد دارم" او گفت: "من واقعاً اطلاعات شخصي زيادي در اين مورد دارم" و افزود: " اين ديدگاه شخصي بسيار مهم است."
ing. "براي شوخ طبعي ، آنها اطمينان مي دهند كه پول كوئر"داستان هاي فرد ديگر را به ارمغان مي آورد.". وي افزود: "چه مرد همجنسگرا آفريقايي-آمريكايي باشد ، چه زن transgender از رنگ و يا لزبين ، ما مي خواهيم كه آنها داستان هاي خود را بگويند.". "غالباً ، تمركز ما بر ترويج آنها يا محصولي نيست كه آنها داشته باشند ، بلكه به شنوندگان ما اين امكان را مي دهند كه ببينند اين افراد خودشان راهي براي موفقيت پيدا كرده اند." با وجود پيشرفت ها ، تبعيض همچنان ادامه دارد ، البته هزينه هاي اضافي و كم پس انداز نيز نيستند. تنها مسائل مالي جوامع LGBTQ از هر چهره راه راه. با وجود دستاوردهاي اقتصادي و اجتماعي ، تبعيض هنوز يك مشكل است. مطالعه Experian نشان داد كه 62٪ از پاسخ دهندگان LGBTQ گزارش داده اند كه "به دليل گرايش جنسي يا هويت جنسيتي خود داراي چالش هاي مالي بوده اند."چالش هاي موجود در محل كار شامل تبعيض عمومي يا آزار و اذيت است كه توسط 13٪ به Experian گزارش شده است ، يا باعث كاهش حقوق يا شانس براي ارتقاء ، 10٪"ما هنوز قانون فدرال نداريم كه از كارمندان LGBTQ محافظت كند.". يانگ گفت: "تبعيض هنوز بخش بسيار واقعي زندگي براي بسياري از افراد در جامعه LGBTQ است.". "اعضاي سالخورده جامعه با تبعيض مسكن ، تبعيض در مراقبت هاي بهداشتي ، بدرفتاري در مراكز سالمندان و غيره روبرو هستند." يك مطالعه جديد توسط موسسه ويليامز نشان داد كه تقريباً 50٪ از پاسخ دهندگان LGBTQ تبعيض را در يك مركز مراقبت يا از يك شخص مراقبت كننده شخصاً شناسايي كرده اند. وي خاطرنشان كرد: با وجود ازدواج همجنسگرا كه اكنون قانوني است ، عدم توانايي قبلي در ازدواج بسياري از زوج هاي قديمي LGBTQ را سالها پيش از نظر برنامه بازنشستگي ، در مقايسه با همتايان اصلي خود قرار داده است. علاوه بر اين ، بسياري از مردان همجنسگرا با HIV مثبت كه تصور مي كردند هرگز به اندازه كافي بازنشسته نخواهند شد ، اكنون به لطف پيشرفت هاي پزشكي از دوران ميانسالي گذشته زنده مانده اند ، اما با كمبود پس انداز جدي روبرو هستند. بازاريابي جامعه متوجه شده است كه 76 درصد از LGBTQ آمريكايي ها از من مي ترسند
اشنايدر گفت: "يك تصور غلط عمومي كه در خدمات مالي رواج دارد اين است كه وقتي برابري ازدواج در سال 2015 اتفاق افتاد ، همه چيز برابر شد.". "اما ما در كشورهايي صحبت كرده ايم كه افراد LGBTQ را مي توان از مسكن ، اشتغال و خدمات محروم كرد و... مشاوران مالي در آن ايالت ها نمي دانستند كه اين يك چالش براي جامعه ما است."همه كساني كه خطرات و هزينه هاي بالقوه را اضافه مي كنند ، اين يك عامل مهم هنگام ايجاد يك برنامه مالي است."وي افزود: يانگ موافقت كرد ، در حالي كه ماهيت كار شركت وي براي مشتريان LGBTQ به عنوان يك نياز منحصر به فرد تكامل يافته است. هميشه. "در حالي كه آماتو ، اتن و اشنايدر همه موافقند كه حمايت گسترده تر از جامعه و شركت ها هم مورد استقبال است و هم به تأخير افتاده است - به عنوان مثال ، سرمايه يك اكنون حامي پول كوئر است - راه حل چالش هاي مالي LGBTQ در نهايت بايد از درون باشد. جامعه گفت: "ما فكر مي كنيم اين يك گفتگوي مهم براي جامعه ما است و نه شركت هاي آمريكايي ، مي توانند آن گفتگو را انجام دهند.". اتن. وي گفت: "اگر ما به عنوان افراد قوي باشيم ، مي توانيم از جامعه خود حمايت كنيم و به جامعه خود بازگرديم.". "ما به عنوان يك جامعه ، بايد بتوانيم بگوييم ،"بله ، ما به تنهايي قوي و موفق هستيم."" Dislcaimer: Invest in You: Ready.
منبع