آنا Fieler، نايبرئيس اجرايي بازاريابي در Popsugar، گفت: " در گفتگوهاي ما با برندها و تبليغ كنندگان، تقريبا به طور جهاني مسلم است كه بازار لاتينا سريعترين بازار رو به رشد در آمريكا است و قدرت و نفوذ زيادي دارد." طبق گفته گروه خدمات اطلاعرساني جهاني، Fieler گفت كه اين بخش به اين دليل تصميم گرفتهاست كه اين بخش را به اين دليل اضافه كند كه Latinas بيش از ۱۲ درصد از ميانگين بازديدكنندگان از سايت آمريكايي منحصر به فرد خود را در ۴ نسل هزاره جديد نشان ميدهد. نه تنها آنها را يك گروه ارزشمند براي هدف تبليغ كنندگان ميسازد، بلكه نسل هزاره جديد در رسانههاي ديجيتال نسبت به هر گروه ديگري، به خصوص در رسانههاي اجتماعي و فعاليت دستگاه تلفن همراه فعالتر هستند. Popsugar Skiko، معاون اجرايي و مدير نوآوري ديجيتال در بخش چند فرهنگي گروه MediaVest MediaVest، گفت كه Popsugar Latina پيش از اين يك حامي مالي پيدا كردهاست: قدرت جديد سبك هزاره جديد براي جذب توجه هزاره جديد، استفاده از تكنولوژي است، كه به همين دليل است كه بسياري از شركتهاي رسانهاي تجربههاي ديجيتالي جديدي را به طور خاص براي اين بازار اضافه ميكنند. در حالي كه تلويزيون هنوز هم عالي است، Skiko اشاره كرد كه به خصوص هنگامي كه براي نسل جديد اسپانيايي ميآيد، بازاريابان بيشتري به دنبال راههايي براي تكميل تبليغات تلويزيوني خود با فعاليتهاي آنلاين هستند. طبق گفته موسسه تحقيقات Sensis و ThinkNow، پروژه Millennial اسپانيولي، حدود ۵۶ درصد اسپانيولي
illennials در ايالاتمتحده به دنيا آمدند. اين گرايش نيز در ميان سايت خود به نام "e Latina"، كه به لاتين young، مورد هدف قرار خواهد گرفت، مورد توجه قرار خواهد گرفت. اين كتاب به زبان انگليسي خواهد بود. محتواي شامل موضوعاتي چون سخنچيني، دستور آشپزي اسپانيايي، تناسب اندام و مد خواهد بود. به دليل اين كه آن همراه با تلفن همراه است، موارد كوتاهتر و "stackable" خواهند بود. And گفت: " اگر چه بسياري از اين داستانها از اين بخش استفاده خواهند شد، همچنين ميتواند در هر جاي ديگري در سايت Popsguar ظاهر شود. اين دومين نسل از آمريكايلاتين است كه خود را ۱۰۰ درصد آمريكايي و ۱۰۰ درصد از آمريكايلاتين ميداند. Univision Deportes و Snapchat براي پخش هايلايت هاي برجسته از مسابقه فوتبال آوريل - مكزيك در Snapchat با هم همكاري كردند. پيتر blacker، نايبرئيس اجرايي رسانههاي ديجيتال و كسبوكار در حال ظهور در NBCUniversal، گفت: " آنچه واقعا در مورد بازار هزاره اسپانيايي اهميت دارد اين است كه آنها مصرف كنندگان بسيار درگير هستند. به عنوان مثال، blacker اشاره كرد كه NBCUniversal نشان داد كه نسل هزاره جديد به طور متوسط ۳۴ دقيقه بيشتر از نسل هزاره جديد را تماشا ميكنند، و همچنين پنج برابر بيشتر از برنامه اقدام دوگانه counterparts.NBCU's digital را به اشتراك ميگذارند كه همزمان با چيزي است كه در تلويزيون اتفاق ميافتد. در طول يك قسمت از برنامه Telemundo's El de، يكي از شخصيتهاي اصلي در تعقيب خودرو قرار ميگيرد. در حالي كه بينندگان تلويزيون خطي، قهرمان را در ماشين خود ميبينند كه تلفني با پنجرهها حرف ميزند، كساني كه اين كار را دانلود كردهاند
برنامه عملي اكشن (uble Action) يك فراخواني ويدئويي از خود شخصيت دريافت ميكند و صداي the را نيز با واقعيت مجازي از طريق rave, يا تجربه مجازي تقويتشده زمان حقيقي اش, ميشنود. blacker گفت: " اين فنآوري كمك خواهد كرد تا نسل هزاره جديد را به فرش قرمز در طي رويدادهاي برتر صنعت مانند جوايز بيلبورد لاتين و Telemundo's " show.Both " " " و " Premios Tu Tu Mundo Mundo " (advertiser woman Latina woman) نزديكتر كند. حضار به صورت آنلاين در آنجا حضور دارند و سازندگان محتوا مايل به ايجاد محتوا براي آنها هستند: افشاي: NBCUniversal شركت اصلي of است.
منبع