جب بوش براي سخنراني اش شروع مي‌كند.

۴ بازديد
جب بوش براي سخنراني اش شروع مي‌كند.

اخبار مهم سياسي در آخر هفته اين است كه به نظر مي‌رسد كه جب بوش به پيشنهاد رئيس‌جمهور در سال ۲۰۱۶ نزديك‌تر و نزديك‌تر خواهد شد - - بعد از اينكه اعلام كرد كه ۲۵۰،۰۰۰ ايميل را از روزگار خود به عنوان فرماندار فلوريدا منتشر خواهد كرد و همچنين يك كتاب جديد منتشر خواهد كرد. (شما معمولا اين اقدامات را انجام نمي‌دهيد اگر شما تصميم گرفته‌ايد كه در انتخابات رياست‌جمهوري شركت كنيد، درست است؟) مردم، اين كسي نيست كه انگشت‌هاي پايش را در آب‌هاي رياست‌جمهوري فرو ببرد، كسي است كه بالا و پايين در تخته شيرجه بالا و پايين مي‌پرد. بيش از هر چيز ديگري، حركت جب، نشانه‌اي براي اهدا كنندگان جمهوريخواه و كاركنان كمپين است كه احتمالا در حال فرار است. خبرنگار محلي فلوريدا كه با بوش در مورد ايميل و انتشار كتاب خود در اوايل اين هفته مصاحبه كرد، گفت: "من فكر مي‌كنم اين مساله در حال حاضر يك سوال از" زماني است كه بوش به عنوان رئيس و مدير يكي از قديمي‌ترين حزب جمهوري‌خواه رياست‌جمهوري در دانشگاه كاروليناي جنوبي سخنراني مي‌كند ". اين سوپر PAC مطمئنا مانند پاسخ به جب بوش است، چون اگر جب اين كار را انجام دهد، براي رامني، به خصوص در ميان اهدا كنندگان ثروتمند حزب جمهوري‌خواه، اشتياق زيادي براي رامني وجود نخواهد داشت. اين يك چيز ديگر است كه بايد در نظر گرفت: اگر جب، در نهايت يك "بله" باشد، احتمالا يك پيشنهاد توسط ماركو روبيو كه يك شاگرد سياسي از بوش است، هم منجمد مي‌شود. سال ۲۰۱۶ - - سال راه‌اندازي مجدد سياسي؟ جب بوش تنها چهره آشنا نيست - - يا نام‌خانوادگي - - كه احتمالا در "۱۶" شركت مي‌كند. البته هيلاري كلينتون (كه در سال ۲۰۰۸ فرار كرد)و شوهرش در "۹۲" و "۹۶" برنده شد." رند پاول " (wh)است (م)

پدر ose سه بار رئيس‌جمهور شد. مايك هاكبي (" ۰۸ ران ") و ريك سانتوروم (12) وجود دارد. و هنوز هم اين احتمال وجود دارد كه رامني مي‌تواند يك شركت ديگر (بعد از پيشنهاد قبلي اش در " ۰۸ و 12) انجام دهد. بنابراين سال ۲۰۱۶ را سال دوباره اجرا كنيد, يا اين كار را انجام دهيد. با اين حال, نام‌هاي آشنا در اين رابطه معنا دارند: كشور در سال ۲۰۰۸ (با اوباما) جديد شد, اما ملت به اندازه گذشته آرمان گرا به نظر نمي‌رسد. همچنين, اسامي آشنا و تكرار نامزدهاي رياست‌جمهوري در تاريخ آمريكا - يعني Adamses, the, ريچارد نيكسون, رونالد ريگان. سوال اين است كه آيا باربارا بوش به مت Lauer از شبكه ان بي سي در سال ۲۰۱۳ a را با مردم آمريكا قطع مي‌كند: " اين كشور بزرگي است. خانواده‌هاي بسيار زيادي وجود دارند. اين فقط چهار خانواده يا هر چيزي نيست. افراد ديگري وجود دارند كه بسيار واجد شرايط هستند. خانم كور ني گفت: " ما به اندازه كافي خوش‌شانس بوده‌ايم: " من يك‌بار ديگر اين كار را خواهم كرد " اين يك نكته پاياني است كه ما مي‌خواهيم در مورد جب بوش به يك پيشنهاد رياست‌جمهوري نزديك‌تر و نزديك‌تر شويم: اين خبر بعد از انتشار گزارش كميته اطلاعات مجلس سنا مبني بر اعمال شكنجه در جورج دبليو بوش, مورد موشكافي تازه‌اي قرار گرفت. دولت بوش. و در اينجا معاون رئيس‌جمهور ديك چني, در دفاع از اين اقدامات در " ملاقات با مطبوعات " ديروز, گفت كه هيچ پشيمان نيست - حتي زماني كه به كساني كه از اقدامات بازجويي died شده‌اند, آمده‌است: " من تا زماني كه به هدفمان برسيم, مشكلي ندارم. و هدف ما رسيدن به افرادي است كه ۱۱ سپتامبر را انجام دادند و اين است كه از حمله ديگري به آمريكا اجتناب كنيم. من آماده بودم و ما اين كار را كرديم. ما به اجازه رئيس‌جمهور و اجازه از اداره دادگستري اجازه داديم تا با اين برنامه پيش برود. كار مي‌كرد. در حال حاضر بيش از ۱۳ سال است كه كار مي‌كند. چني گفت: " ما از حمله دسته‌جمعي ديگري به ايالات‌متحده اجتناب كرده‌ايم. و ما بن‌لادن را دستگير كرديم. ما تعداد زيادي از افراد ارشد را كه در القاعده بودند دستگير كرديم.

esponsible براي آن حمله به ۱۱ سپتامبر. I'd دوباره اين كار را در يك دقيقه انجام مي‌دهند " چني: من اين كار را دوباره در يك MinuteDec انجام مي‌دهم. ۱۴, 201400: ۳۵ تفاوت ميان اقدامات كروز و WarrenCruz به حزب ديگر كمك كرده‌است: روز جمعه, ما اليزابت وارن را با " تد كروز " مقايسه كرديم - - پس از اين كه وارن تعداد زيادي از جمهوري خواهان مجلس را برانگيخت (هرچند در نهايت كافي نبود) تا با لايحه هزينه‌هاي ۱ / ۱ تريليون دلاري مخالفت كند. اما يك تفاوت بزرگ بين اين دو وجود دارد: فعاليت وارن او حزب او را با يكي از موانعي كه كروز دارد, قرار نداده است. واشنگتون پست مي‌نويسد: " از روز دوشنبه, ريد در نظر دارد براي پيشبرد نامزد اوباما در فرآيند تاييد از اعتراض خود استفاده كند و از جلسه نادر روز شنبه براي خدمت به عنوان ژنرال جراح, دنيل سانتوس براي تصدي كرسي در هيات ايمني تسهيلات هسته‌اي دفاع و فرانك رز استفاده كرد تا به عنوان معاون وزير كشور خدمت كند. سپس ريد آرا را براي آنتونيوس Blinken تعيين خواهد كرد تا به عنوان معاون وزير كشور و سارا Saldana براي رياست اداره مهاجرت و گمرك خدمت كند. سناتور ليندزي گراه‌ام در تويي‌تر نوشت: " در حالي كه اقدامات اجرايي غير قانوني در مورد مهاجرت قابل سرزنش است و سزاوار واكنش شديد هستند, من بر تعهد خود براي حمايت از آن براي مصلحت سياسي تاكيد مي‌كنم. " سناتور ليندزي گراه‌ام در توئيتر نوشت: " من از قانون اساسي براي سواستفاده از آن براي مصلحت سياسي استفاده مي‌كنم ".

در سال است . من از آن خوشم نمي‌ايد " بله , سياست كروز به او كمك مي‌كند تا يك تكه از حزب جمهوري‌خواه ( اقدام او او را به 22 راي حزب جمهوريخواه وارد كند ) . اما اين مساله او را با ساير slices.Clic هايي كه در اينجا براي خواندن ايميل‌هاي خوانش هاي اوليه ثبت‌نام مي‌كنند , به همراه ندارد . متن اول را به 622639 ارجاع دهيد تا براي اولين بار به تلفن


منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.