دليل واقعي اين بود كه ليسي كلي كين كلي جنگ اوليه خود را از دست داد.

۳ بازديد
دليل واقعي اين بود كه ليسي كلي كين كلي جنگ اوليه خود را از دست داد.

واشنگتن - Rep. كلي, D - Mo. شايد به مراتب ملايم‌تر از ناحيه خودش باشد. خانواده او مي‌توانست بخش‌هايي از سنت لوييس را براي مدتي طولاني براي راي دهندگان به نمايش بگذارد. حزب دموكرات ممكن است شاهد موجي از شور و شوق براي challengers فعال مانند Cori Bush.Thos باشد كه پس از ۱۰ دوره به بوش در شب سه‌شنبه اوليه نقش مهمي ايفا مي‌كنند و progressives كه از بوش حمايت مي‌كنند قطعاً به آن‌ها به عنوان ابزار استخدام براي رقباي خود در آينده اشاره مي‌كنند. اما چيزي مهم‌تر به نظر مي‌رسد كه در ماه ژانويه سال ۱۹۶۹, مجلس won't عضوي از خانواده كلي براي اولين بار از سال ۱۹۶۹ تا كنون بوده‌است. در نتيجه, او تقريباً به همان اندازه كه بوش ديده بود مشهود بود, كه دو بار با him.Long time جمهوريخواه كه با Cori BushAug, فعال پيشرو شكست خورد, رقابت كرد. ۵ اسميت, سناتور سابق مجلس از سنت لوييس area.Bush, دوباره ثابت كرد كه مهم‌ترين خط حمله عليه يك سرباز كهنه‌كار, به ويژه در تحقيق اوليه, اين است كه او از mid كراولي در نيويورك, و سپس رهبر حزب جمهوري‌خواه مجلس, به ترتيب انتخابات مقدماتي سال ۲۰۱۸ و ۲۰۱۴ را به ترتيب در بخش بزرگي از دست داده‌است, زيرا آن‌ها بسياري از انرژي خود را در واشنگتن متمركز كرده‌اند. كرولي, در سال جاري خانواده خود را از نيويورك به ويرجينياي غربي منتقل كرده بود, يك گزارشگر مجله آتلانتيك كه در حال بازديد از خانه اليوت Engel's در حومه واشنگتن بود چنين نوشت: " Engel "

يك نماينده كهنه‌كار دموكرات عضو حزب دموكرات , در ماه گذشته به منطقه نيويورك بازگشته است . Engel كه متعاقبا توسط رقيب progressive Jamaal Bowman.Whil شكست خورد , جدايي ايدئولوژيكي بين احزاب وجود دارد , و آن‌ها قطعا بر راي دهندگان تاثير مي‌گذارند , اما هيچ چيزي شبيه به نشان دادن انتخابات رياست‌جمهوري حزب دموكرات به طور متقاعد كننده بيش از دو جين رقيب در حال پيشرفت رياست‌جمهوري نيست , دشوار است كه يك مورد قانع‌كننده بوجود آورد كه راي دهندگان party's به طور خاص درگير يك پاك‌سازي ايدئولوژيكي هستند . چيزي كه بسيار بيشتر از آن است اين است كه آن‌ها براي مغلوب كردن رقباي خود باز هستند - يا در غير اين صورت - وقتي شك دارند كه تعهد incumbent's به them.Clay , پسر يك عضو كنگره , از دبيرستان Springbrook در بهار نقره‌اي , حومه مريلند در خارج از واشنگتن و دانشگاه مريلند است . او در كاپيتول به عنوان دستيار دربان خانه به عنوان يك مرد جوان كار مي‌كرد . پس از نزديك به دو دهه در مجلس قانون‌گذاري ايالت ميسوري , او به واشنگتن بازگشت تا كرسي father's را در كاخ سفيد بگيرد و بگويد كه پايتخت nation's بيشتر از يك خانه دور از home.Down بود تا اين كه منطقه Clay's نقطه كانوني ملي براي اعتراضات عليه قتل افراد سياه‌پوست شد . فرگوسن , ميسوري , جايي كه مايكل براون در آگوست 2014 توسط يك افسر پليس به ضرب گلوله كشته شد , در درگيري‌هايي بين تظاهركنندگان و پليس در آن تابستان رخ داد . بيش از همه , كلي wasn't there.Bush , رهبر جنبش اعتراضي , به كلي براي غيبت وي مورد حمله قرار گرفت . اين گروه دو چرخه را براي رساندن پيام به خانه با راي دهندگان اصلي در منطقه خود به دست آورد , اما آن را تا سه‌شنبه شب

به طور ادراري ، اما به معناي واقعي كلمه - با نمايندگان خود. و اين به سمبل نهايي براي هر موضوع ديگري تبديل شد كه مي خواست بگويد خشت در خدمت آنها نيست."او 20 سال براي ايجاد تغيير ، نه تنها در خيابان. لوئيس اما در سراسر اين كشور ، "بوش گفت كه در مرحله مقدماتي ، طبق گفته نيويورك تايمز. "او منتظر است تا چيزي محبوب باشد كه بتواند در برابر آن ايستادگي كند ، يا منتظر مي ماند تا فشار وارد شود. من اين كار را فقط به اين دليل انجام مي دهم."Clay بلافاصله به ايميلي كه به دنبال اظهار نظر است پاسخ نداد.


منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.