پاملا اندرسون Weighs در مسابقه رياست‌جمهوري فرانسه در Behalf آسانژ برنده شد.

۵ بازديد
پاملا اندرسون Weighs در مسابقه رياست‌جمهوري فرانسه در Behalf آسانژ برنده شد.

ستارهسابقBaywatch, پاملااندرسون, درروزچهارشنبهازسويموسسويكيليكس,جوليانAssange.The,واردتويي‌ترشدتاسوالكندكه كانديدايمحافظه‌كارفرانسويفرانسواFillionوامانوئلMacronدرتاريخ21ژانويه2017درtheAssange/GCازطريقگتيايماژبرايآسانژكارخواهندكرد."پيشازبياناينكه نامزدسرسختژان-لوكMelenchonشهرونديولژيونافتخار-فرانسهرا بهبالاتريندرجهشايستگينشانخواهدداد-بهآسانژوfellowwhistle,ادواردSnowden,درصورتيكهelected.Andersonنامزدجناح راست-Leشود.با توجه بهرهبرجبههملي,گرچهناماودرtheپندرگذشتهاعلامكردهبود , اوبهآسانژشهرونديخواهدداد.آيااومجددا موضعخودرا تاييدخواهدكرد?پاملااندرسون(@pamfoundation)19آوريل2017Melenchonبهتلويزيونفرانسهگفتكهاوبه هردوآسانژوSnowdonFrench فرانسويكمكخواهدكردتارئيس‌جمهورشود.لوپنهمچنينازفرانسهدرخواستكرده‌استكهپسازرددرخواستقبليخوددرروز23آوريلو7مهدرانتخاباتدودور, درخواستپناهندگيبهآسانژبدهد.چند روزقبلازدوراولراي‌گيريراي‌گيري,رقابت بايكسومرايدهندگانازundecided.Assangeدراكوادوردرسال 2012بهتعويقافتادوازآن زمانبهبعدازاستردادمجرمينبهسوئددرمورداتهاماتمبنيبرتجاوزجنسيبهسوئدپناهگرفتهوچندينتيمازاوديدنكرده‌اند.

در سفارت لندن."من فقط مي خواهم بدانم چه كاري مي تواند براي او انجام شود? سازمان ملل گفت اكنون دو بار او را آزاد كنيد و جبران كنيد. "او در مارس در وبلاگ خود نوشت. "هيچ كس گوش نمي دهد."


منبع

راهنمای سفر به فرانسه: نکاتی برای صرفه جویی در پول

در صورت بی احتیاطی فرانسه می تواند کل پول شما را خرج کند. کشور ارزانی نیست. بله، غذا و نوشیدنی می تواند ارزان باشد البته اگر در بازارها غذا بخورید، اما، به طور کلی، اسکان و حمل و نقل هزینه زیادی دارد بنابراین باید مراقب هزینه های خود باشید. در اینجا به چند نکته برای صرفه جویی در پول برای کمک به شما در کاهش هزینه های سفر اشاره می کنم:آموزش زبان فرانسه

۱- به پیک نیک بروید- بیرن غذا خوردن در فرانسه، به ویژه در پاریس، گران قیمت است. رستوران ها می توانند کل بودجه یک روز شما را به خود اختصاص دهند. خوشبختانه، پیک نیک در فرانسه معمول است. به بازار محلی بروید. پنیر، نان، میوه و گوشت بخرید، به پیک نیک بروید و مردمی که از آنجا عبور می کنند را تماشا کنید. با کمتر از ۱۰ یورو (۱۱ دلار آمریکا) می توانید یک وعده غذایی خوب تهیه کنید. سفر به فرانسه

۲- با قطار (معمولی) سفر کنید – سفر با قطار در اروپا بسیار ارزان است علاوه بر این ساده ترین راه برای گشت و گذار در فرانسه نیز محسوب می شود. خط TGV می تواند گران باشد، اما اگر از قطارهای معمولی استفاده کنید می توانید صرفه جویی کنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.