چارلي گارد: والدين طوفان به عنوان دادگاه ايالات متحده پرونده Sick Baby را مي شنوند

۵ بازديد
چارلي گارد: والدين طوفان به عنوان دادگاه ايالات متحده پرونده Sick Baby را مي شنوند

لندن - والدين يك كودك شديدا بيمار در جلسه دادرسي روز پنج شنبه به دادگاه هجوم بردند تا تصميم بگيرند كه آيا پسرشان قادر به دريافت درمان تجربي است يا خير " . بنا بر اظهارات فرانسيس Francis , سخنگوي اين كودك , فرانسيس گفت : " ما از ماه نوامبر براي نجات كودك عزيز ما به دادگاه مراجعه كرديم و هرگز از بيمارستان , دادگاه و يا هر كسي جز براي اجازه رفتن درخواست نكرديم . ما 1.3 ميليون پوند ( 1.7 ميليون دلار ) را افزايش داده‌ايم و از پزشكان متخصص در ايالات‌متحده و ايتاليا دعوت كرده‌ايم و اميدواريم كه

او همچنين گفت كه وضعيت والدين در صورتي كه ثروتمند بودند و به بيمارستان خصوصي رفته بودند بسيار متفاوت خواهد بود. به عنوان يك نتيجه, او قادر به حركت دست‌ها يا پاها يا نفس كشيدن نيست در بيمارستان خيابان Ormond با پدر و مادر خود, كني ييتس و كريس Gard.Go (gosh)) با تصميم hospital's مبني بر ارتباط با درمان بالقوه در انگلستان و پاپ صحبت كرده و مي‌گويد: " ما مي‌توانيم به # CharlieGard كمك كنيم, همانگونه كه بر روي دوستان ما در انگلستان و پاپ, ما از انجام اين كار خوشحال مي‌شويم. دونالد ج. در روز دوشنبه, مادر كودك گفت: " اگر ما بتوانيم به # realDonaldTrump, مانند هر يك از دوستانمان در انگلستان و پاپ كمك كنيم, ما از انجام اين كار خوشحال خواهيم شد."

چارلي گارد قديمي به دليل حمايت از زندگي از بين مي رود, پنجشنبه در لندن.BEN STANSALL / AFP - Getty Images يك مقام كاخ سفيد هفته گذشته گفت كه اعضاي دولت ترامپ, اما رئيس جمهور نيست, اين مقام همچنين گفت كه رئيس جمهور مي خواهد بدون ايجاد فشارهاي ناخواسته بر خانواده ، به والدين صحبت كند. والدين چارلي نيز توسط جنجالي جنجالي مورد حمايت قرار مي گيرند. پاتريك ماهوني, كشيش در كليسا در تپه در واشنگتن D.C كه به لندن آمده است تا از زنده نگه داشتن چارلي حمايت كند. يكشنبه, براد ونستروپ و ترنت فرانكس ، كنگره هاي جمهوريخواه ، خواستار اقامت كودك در آمريكا شدند تا بتواند روز يكشنبه تحت معالجه در آمريكا قرار بگيرد, ييتس و گارد به پزشكان در GOSH دادخواستي را كه توسط موسسه حقوقي ضد سقط جنين مستقر در واشنگتن دي سي و گروه حمايت از آمريكايي ها يونايتد براي زندگي انجام شده بود ، تحويل دادند. ستون-مارسدن روز پنجشنبه گفت كه هفت دادخواست مربوط به پرونده پسرش در حال حاضر 800000 امضا دريافت كرده است و آنها اميدوار بودند. براي رسيدن به يك ميليون توسطپايان روز.


منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.