فيس بوك Recognition صوتي - سبك براي موسيقي و تلويزيون را راه‌اندازي مي‌كند

۹ بازديد
فيس بوك Recognition صوتي - سبك براي موسيقي و تلويزيون را راه‌اندازي مي‌كند

تايپيست هاي تنبل ، خوشحال باشيد: فيس بوك يك ويژگي شبيه به Shazam را اجرا مي كند كه موسيقي يا تلويزيون مورد علاقه شما را شناسايي مي كند و به شما اجازه مي دهد آن را بدون تايپ كردن مورد نياز به اشتراك بگذاريد. اما اگر نمي خواهيد عشق خود را به جاستين بيبر به اشتراك بگذاريد. يا كارلي را جپسن ، نگران نباشيد. فيس بوك ها بايد به طور فعال تصميم بگيرند اين ويژگي را كه از ميكروفون تلفن هوشمند براي شناسايي صدا استفاده مي كند ، روشن كنند. در اينجا نحوه عملكرد آن وجود دارد: كاربران هنگام شروع نوشتن به روزرساني وضعيت ، يك نماد صوتي را مشاهده مي كنند. اگر فيس بوك يك مسابقه پيدا كند ، كاربر مي تواند آهنگ ، نمايش تلويزيوني يا فيلم را به اشتراك بگذارد. فيس بوك يك ويژگي جديد تشخيص صدا را معرفي مي كند. فيس بوك با گزينه موسيقي ، كاربران همچنين مي توانند يك كليپ آهنگ 30 ثانيه اي را به اشتراك بگذارند. دوستاني كه كليك مي كنند مي توانند آن را از طريق يكي از سه برنامه موسيقي پخش كنند: Spotify ، Rdio يا Deezer (هيچ پولي براي آن مشاركت رد و بدل نشده است ، فيس بوك به NBCNews گفت). پست هاي نمايش تلويزيوني شامل قسمت خاصي است كه كاربر در حال تماشاي آن است ، بنابراين دوستان هيچ بهانه اي ندارند. براي اظهار نظر با اسپويلرها. فيس بوك گفت: كاربران مي توانند برخي از موارد را به اشتراك بگذارند و برخي ديگر ، و صدا ذخيره نمي شود. فيس بوك با 160 ايستگاه تلويزيوني زنده و "ميليون ها" آهنگ شروع مي شود - اين شركت از خاص تر شدن خودداري كرد. ويژگي, كه فقط در برنامه هاي Android و iOS ايالات متحده موجود است, پنج شنبه آغاز خواهد شد. فيس بوك گفت ويژگي جديد گسترش پست هاي "احساس و فعاليت" است كه شركت در آوريل گذشته از آن خارج شده است - شما ممكن است پست هايي با "احساس برجسته" يا "نوشيدن يك چاي يخ زده" به همراه cutesy ديده باشيد. آيكون ها - كه 5 ميليارد از آنها بوده استارسال شده.آريه سلكمن ، مدير محصول فيس بوك ، اين هفته در مصاحبه اي در دفتر شركت نيويورك به NBCNews گفت: "اين محبوبيت انگيزه بزرگي براي پيشبرد اين امر بود.". "ما هميشه اين ايده را داشتيم كه راه هايي براي جالب تر كردن داستان ها وجود دارد و موسيقي و تلويزيون را يك فرصت بزرگ مي ديديم."اين بخشي از فضاي محبوب و رو به رشد" صفحه دوم "است: ايده اي كه ما هنگام تماشاي نمايش از لپ تاپ ها ، تبلت ها و تلفن هاي خود استفاده مي كنيم. استارت آپ هاي كوچكتر دارند

براي سرمايه‌گذاري روي آن گرايش بوجود آمد, همانطور كه بازيكناني مانند فيس بوك رقيب در فيس بوك ايجاد كرده‌اند. براي مثال, يك سال پيش در اين هفته, اين شركت تويي‌تر را راه‌اندازي كرد, يك مشاركت ويدئويي واقعي با مجريان برنامه‌هاي تلويزيوني از جمله بي‌بي‌سي آمريكا و فاكس.


منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.