رشد كرايه براي اجاره در مكانهايي مانند Dunstable ، شرلي فراتر از شهرهاي بزرگتر گسترش مي يابد

۳۵ بازديد
رشد كرايه براي اجاره در مكانهايي مانند Dunstable ، شرلي فراتر از شهرهاي بزرگتر گسترش مي يابد

بوستون رشد سفرهاي سواري در ماساچوست در سال 2019 كاهش يافته است ، اما تقريباً 91.1 ميليون سفر با خدماتي مانند Lyft و Uber بيش از 18.2 ميليون دلار هزينه ارزيابي براي دولت و دولت هاي محلي ايجاد كرده است. 91.1 ميليون سفر انجام شده با خدمات كرايه اي مبتني بر برنامه ، 12 درصد افزايش نسبت به 81.3 ميليون سفر در سال 2018 و 40.6 درصد افزايش نسبت به 64.8 ميليون سواري در سال 2017 را نشان مي دهد ، براساس داده هاي موجود در جمعه عصر توسط وزارت خدمات عمومي. رشد سالانه از سال 2017 تا 2018 تقريبا 25 درصد بود. اين افزايش در كل ايالت اتفاق افتاد. DPU در گزارش سالانه خود در مورد خدمات سواري نوشت: بيشترين افزايش تعداد سواري از سال 2018 تا 2019 در شهرهايي مانند بوستون (تقريباً 3 ميليون مورد ديگر) ، وورسستر (تقريباً 314،000 مورد ديگر) و اسپرينگفيلد (تقريباً 233،000 مورد ديگر) اتفاق افتاد. گفته مي شود ، بسياري از شهرها و شهرهايي كه تعداد سواري كمتري دارند ، در مقايسه با سواركاري سال 2018 ، درصد قابل توجهي در سواري مشاهده كردند. به عنوان مثال ، در Wareham ، شركت هاي سواركاري 25،652 سواري را در سال 2019 گزارش دادند كه 116.9٪ بيشتر از سال 2018 است. خدمات كرايه اجاره يا شركت هاي شبكه حمل و نقل (TNC) همانطور كه دولت به آنها اشاره مي كند ، در طي پنج سال گذشته در محبوبيت منفجر شده و به ازدحام كمك مي كند كه ساكنان و مسافران را نااميد مي كند و مي تواند تلاش هاي توسعه اقتصادي را تهديد كند. DPU گفت ، با اين حال ، سواري TNC بخش كوچكي از كل سفرهاي وسايل نقليه مسافري است كه هر سال در ماساچوست انجام مي شود ، 91.1 ميليون سوار TNC تقريباً 1.2 درصد از 7.1 ميليارد سفر وسيله نقليه مسافري در سال 2019 را نشان مي دهد. حمل و نقل عمومي همچنين از TNC ها بسيار فراتر است و 382.4 ميليون مسافر حمل و نقل عمومي در سال 2019 انجام شده است. اما DPU در گزارش سال 2019 خود اعلام كرد كه اين خدمات در ماساچوست رواج بيشتري پيدا مي كنند. در سالهاي قبل ، سوار شدن به طور عمده محدود به شهرهاي بزرگتر بود. با اين حال داده هاي سواري از سال 2018 و 2019 نشان مي دهد كه

اين اداره گفت كه ديگر درست نيست. شركت هاي Ridesharing گزارش دادند كه در سال 2019 ، در چندين شهر با كمتر از 8000 نفر ساكن ، از جمله ايوان (35208 سوار) ، ناهانت (15170 سوار) ، Dunstable (1،151 سوار) ، روچستر (653 سوار) و شرلي (3،265 سوار) بيش از دو برابر شده است. DPU گفت ، كيپ كد و جزاير نيز در سال گذشته شاهد رشد قابل توجهي در استفاده از TNC بودند. در سال 2019 بيش از 63،000 سفر TNC در Nantucket وجود داشته است تا سال 2018 ، Barnstable شاهد افزايش حدود 52800 سوار TNC بود ، Falmouth 24732 مورد ديگر داشت ، Oak Bluffs شاهد افزايش 15.657 سفر بود و Provincetown داراي 13392 سفر اضافي در سال 2019 بود. در طرف ديگر كانال ، Wareham شاهد افزايش تقريبا 117 درصدي در سواري TNC از سال 2018 تا 2019 بود. DPU گفت ، ساحل جنوبي همچنين در سال 2019 ميزان قابل توجهي در استفاده از TNC را تجربه كرد ، در حالي كه Fall River با حدود 77 درصد افزايش به 237.276 سوار در سال 2019 و سفرهاي New Bedford با حدود 71 درصد افزايش يافت و به 281.498 در سال 2019 رسيد. بوستون در سال 2019 با 45.3 ميليون سفر ، رايج ترين نقطه شروع مسابقات TNC بود. DPU گفت ، نزديكترين نزديكي كمبريج با 7.9 ميليون سوار بود. رگولاتورها گفتند كه استفاده از TNC موضوع مهمي در پارچه حمل و نقل ماساچوست است ، به خصوص هنگام مراجعه به شهرها و رسيدن به فرودگاه و DPU گزارش داد كه در سال 2019 تقريباً 8.4 ميليون سوار TNC وجود داشته است كه يا در فرودگاه بين المللي لوگان شروع يا پايان يافته است. ، حدود 9.2 درصد از كل سواري هاي TNC. DPU گفت ، در سال 2019 ، سواري هاي TNC مسافت هاي كمتري را طي كردند ، طولاني تر طول كشيدند و در مقايسه با سواري ها در سال 2017 و 2018 ، كندتر حركت كردند. ميانگين سواري در سال 2019 فقط بيش از 17 دقيقه به طول انجاميد و ميانگين مسافت طي شده 4.2 مايل بود. در سال 2016 ، قانونگذاري به تصويب رسيد و فرماندار چارلي بيكر قانوني را امضا كرد كه TNC ها را تحت تنظيم يك بخش جديد در DPU قرار مي دهد ، آستانه هاي بيمه را تحميل مي كند ، رانندگان را مشمول يك سيستم چك پس زمينه دو لايه مي كند و هزينه اي را براي TNC هاي 20 تعيين مي كند. سنت در هر سوار. از t

پول كلاه ، 10 سنت به شهرداري برمي گردد كه مسافر در آن جمع مي شود ، پنج سنت به وزارت حمل و نقل ايالتي مي رود و پنج سنت براي كمك هاي مالي به MassDevelopment مي رود تا به تاكسي و صنايع زنده كمك كند تا فناوري را بهبود بخشند و توسعه نيروي كار را براي رانندگان فراهم كنند.. بيكر در بودجه سال مالي 2021 خود كه در ژانويه ثبت شد ، پيشنهاد افزايش هزينه هاي هر سواري در TNC ها را داد و از بسياري از اين بودجه جديد براي بهبود ايمني و قابليت اطمينان MBTA استفاده كرد. فرماندار پيشنهاد كرد كه هزينه را به 1 دلار در هر سوار افزايش دهيد ، با 70 سنت رفتن به ايالت و 30 سنت به شهرداري. هنگامي كه مجلس در ماه مارس لايحه مالياتي بزرگي را براي توليد بيش از نيم ميليارد دلار براي زيرساخت هاي حمل و نقل تصويب كرد ، نمايندگان موافقت كردند كه مبلغ 0.20 دلار در هر سفر را به 1.20 دلار براي هر سواري غير مشترك و 2.20 دلار براي هر سواري لوكس افزايش دهند.

منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.