Western Wildfires: آيا SuperTanker 747 جديد در مبارزه با آتش سوزي هاي خشمگين كمك خواهد كرد?

۶ بازديد
Western Wildfires: آيا SuperTanker 747 جديد در مبارزه با آتش سوزي هاي خشمگين كمك خواهد كرد?

در حالي كه خدمه با آتش سوزي در سراسر غرب مي جنگند, يك شركت جديد مي گويد در حال كار بر روي چيزي است كه ممكن است كمك كند — بزرگترين, سريعترين هواپيماي آتش نشاني كه تاكنون توسعه يافته است. هفته گذشته, Global SuperTanker Services LLC اعلام كرد قصد دارد هواپيماهاي بوئينگ 747-400 را به جانوران آتش نشاني تبديل كند كه قادر به حمل تقريبا 20،000 گالن آب و بازدارنده هستند — تقريباً دو برابر قدرتمندترين هواپيماهاي مورد استفاده امروز. انتظار مي رود اين هواپيما در ماه اكتبر توسط تنظيم كننده هاي فدرال تصويب شود و تا پايان سال پرواز كند, روزنامه كلرادو اسپرينگز گزارش داد. مطمئناً Supertankers چشمگير به نظر مي رسد. حتي قهرمانانه. يك جت با بدن گسترده را تصور كنيد ، به همان اندازه كه ممكن است از نيويورك به لس آنجلس پرواز كنيد ، به سمت نجات و ريختن توده هاي قهوه اي قرمز در آتش سوزي كه از كنترل خارج مي شوند ، مي رويد. اما برخي از كارشناسان هشدار مي دهند كه بزرگتر لزوماً بهتر نيست. به مبارزه با آتش سوزي مي آيد.بيل استوارت ، متخصص كالج منابع طبيعي دانشگاه كاليفرنيا ، بركلي ، كه همچنين 10 سال در آژانس آتش نشاني كاليفرنيا كار مي كرد ، گفت: "من هميشه نسبت به اين هواپيماهاي بزرگ بسيار مشكوك بوده ام." 100 پا به هواآوگ. 18 ، 201502: هواپيماهاي 34Bigger زيرك نيستند و بازدارنده آتش خود را در يك خط مستقيم رها مي كنند. آتش سوزي داراي حاشيه هاي گرد است و جبهه هاي آنها هميشه خطوط مستقيم نيستند. آنها ، طبيعتاً ، وحشي هستند. هواپيماهاي بزرگ نيز براي سوخت گيري و بارگيري مجدد چالش برانگيز هستند ، تا حدودي به اين دليل كه آنها نمي توانند در هر مكاني سوار شوند و به زمين بيايند. وي گفت كه آنها براي زمين هاي كوهستاني كه بيشتر آتش سوزي ها در آن مي سوزند ، ضعيف هستند.استوارت گفت: "اين جالبترين و بزرگترين اسباب بازي در آنجا است.". اما گرانترين ابزار در واقع كمترين مانور است."يك Supertanker Evergreen 747 در حال فعاليت در كاليفرنيا در سال 2009. GENE BLEVINS / رويترز نيز گران است. شركتي به نام Evergreen International Aviation براي چندين سال مدل كوچكتر از 747 را پرواز كرد و روزانه 75000 دلار براي نگه داشتن هواپيما در حالت آماده به كار ، به علاوه 12،0 دلار شارژ كرد

او گفت كه بيل Gabbert, سردبير دو وب سايت آتش‌سوزي, گفت: " امروز در هوا, Wildfire امروز و Fire Aviation.That با حدود ۵۱,۰۰۰ دلار در روز و ۷,۶۰۰ دلار در ساعت براي هواپيماي دي سي ۱۰, بزرگ‌ترين هواپيماي آتش‌نشاني در حال استفاده مقايسه مي‌شوند. " Gabbert گفت كه خدمات supertanker جهاني آنچه را كه براي عقد قرارداد با ۷۴۷ خطوط بين‌المللي fires.Ever براي اولين بار در يك آتش‌سوزي در سال ۲۰۰۹ به اجرا گذاشته و آخرين قراردادهاي خود با كال آتش, اداره آتش‌نشاني ايالتي و خدمات جنگلي آمريكا در سال ۲۰۱۳ را داشت, نگفت. سپس شركت اعلام كرد كه اداره خدمات supertanker در اعلام هفته گذشته اعلام كرده‌است كه تعدادي از كاركنان را از هميشه‌سبز استخدام كرده‌است و برنامه‌ريزي كرده‌است كه از همان سيستم تانك به عنوان مدل‌هاي هميشه‌سبز استفاده كند. او گفت " روند رو به وخامت كنوني " در اين آتش‌سوزي نيازمند ابزارهاي بهتر است. او به توانايي جت براي ايستادن بر روي زمين به طور كامل بارگيري و پرواز بيش از ۴۰۰۰ مايل به آتش اشاره كرد و گفت: " ما معتقديم كه supertanker جهاني يك تقويت‌كننده نيرو براي مردان و زناني خواهد بود كه در خط مقدم كنترل آتش‌سوزي هستند. " در روز ۱۵ اوت ۲۰۱۵, هواپيماهاي كوچك‌تر مي‌توانند سريع‌تر و در مكان‌هاي بيشتري نسبت به يك هواپيما مجهز شوند: retardant https: / /t.co / zDKX4pahHP- on اورگون (@ BLMOregon)) ۱۵ اوت ۲۰۱۵ اگر ما يك بودجه نداشته باشيم, مي‌توانيم رولز رويس را اجاره كنيم تا هر روز بتوانيم كار كنيم, درست است? او مي‌گويد: " او said.NASA و خدمات جنگلي DC را مورد مطالعه قرار دادند.

۱۰ - ۱۰ به عنوان ابزار آتش‌نشاني در سال ۲۰۰۹، و به اين نتيجه رسيدند كه آن‌ها به عنوان مكمل استفاده از هواپيماهاي كوچك مفيد هستند، نه مطالعه replacements.The دريافت كه محدوديت‌هايي براي ظرفيت هواپيماهاي بزرگ‌تر، شامل زمين پرشيب، كاهش ديد به دليل دود و خاكستر و آتش‌سوزي شكل نامنظم وجود دارد. او said.As جونز، سخنگوي خدمات جنگلي، گفت: " اگر هر چيزي به DC - ۱۰ برسد، در حالي كه دو برابر آن را حمل مي‌كند، بايد يك اضافه بسيار خوب به جعبه‌ابزار آتش نشانان داشته باشد." او نمي‌تواند در مورد اين كه آيا اين سرويس ممكن است در آينده هواپيما را استخدام كند، اظهار نظر كند. او با اشاره به اينكه "كال آتش" دو تانكر هواي كوچك‌تر در قرارداد خود دارد، گفت: "خطوط اصلي در مورد ۷۴۷ خطوط هوايي كمتري براي عملكرد، كارايي و امنيت دارند" او گفت: " خط پايين در مورد ۷۴۷ است كه كميت خوب است، اما كميت بيش از كيفيت است.


منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.