سه شنبه ۱۰ فروردین ۰۰ | ۲۲:۰۱ ۱۲ بازديد

ما از expert Sagi متخصص طراحي, يك شريك در شركت هويت برند Chermayeff Geismar Haviv و مربي در دانشكده هنرهاي بصري پرسيديم, تا سياست را كنار گذاشته و از طريق آنچه كه به صورت گرافيكي نمايش داده شدهاند و چه چيزي در مجموعهاي از logos كه كمپين ۲۰۱۶ را براي كاخ سفيد ميسازند, انجام دهيم. براي هر لوگو, Haviv تلاش ميكند به دو سوال كليدي پاسخ دهد: اين تصوير چه ايدهاي براي انتقال و چگونه آن در تلاش خود دارد? در مورد بن كار سن, دو سوال ديگر وجود دارد: چه چيزي كمپين كار سن را تشويق ميكند كه لوگوي اصلي را مسدود كند و يك فرد جديد موفقتر از گذشته باشد? قبلاً Haviv درباره لوگوي Trump's, لوگوي Cruz's, لوگوي Bush's و logo Rubio's بحث و تبادل نظر كردند.
منبع