طوفان خشم و طوفان به خاطر 3 مرگ در جنوب

۱۴ بازديد
طوفان  خشم  و  طوفان  به  خاطر  3  مرگ  در  جنوب

رعد و برقهاي مخرب روز پنجشنبه در جنوب حركت كردند و در سه ايالت حداقل سه نفر كشته شدند. همچنين يك پسر جوان كه در اثر آب هاي سيل در تنسي از بين رفته بود ، جستجو شد. در آركانزاس ، هنگامي كه وزش باد شديد بر روي درختان مي وزد ، دو نفر كشته شدند. هنگامي كه درختي روي خانه اش افتاد ، يك مرد در جونسبورو درگذشت, توبي امرسون ، Coroner County Craighead ، به آسوشيتدپرس گفت, و هنگامي كه درختي روي يك ون در بلك راك افتاد ، شخص ديگري كشته شد, سخنگوي مديريت اضطراري آركانزاس ، براندون موريس گفت: طوفان ها مسير تخريب را در آركانزاس ژوئن 6 ترك مي كنند, 201401: 09 و مردي در جنوب تنسي درگذشت و سعي در عبور از يك جاده آب گرفتگي در ماشين خود داشت, طبق بزرگراه گشت. كارگران بزرگراه آسيب هاي هوي را بازرسي مي كنند. 49 در اوتول ، آرك. پس از وزش باد شديد بيش از ده ها اتومبيل قطار در روز پنجشنبه 5 ژوئن 2014. وزش باد شديد و جاري شدن سيل منجر به كشته شدن حداقل سه نفر در جنوب در روز پنجشنبه شد كه طوفان هاي قدرتمند در منطقه حركت كردند. Staci Vandagriff / APP در همين حال, در Centerville, تنسي, جستجو براي Tristen Demumbran انجام شد, 6, كه با مادرش در يك ون بود, مادربزرگ و خواهر و برادر پنج شنبه بعد از ظهر پنج شنبه هنگامي كه آبهاي بلند ون را به درختان مي كشاند. تريستن و دو برادرش در داخل وانت گير كرده بودند, گزارش وابسته NBC WSMV.com."مامان دو جوانترين پسر را در دست گرفت. آب او را گرفت و دو پسر. او به يك درخت يا برخي از آوارها برخورد كرد و او را كوبيد. "عمه تريستن ، رنه سوانسون ، به WSMV گفت. مادربزرگ تريستن موفق شد دو پسر ديگر را به امنيت برساند ، اما تريستن از بين رفت. جستجوي وي صبح جمعه از سر گرفته شد. حدود 30،000 نفر بعد از ظهر پنجشنبه در ميان گزارش هاي مربوط به درختان و خطوط برق ، قدرت خود را در شهرستان شلبي ، تنسي از دست دادند. طوفان همچنين آلاباما و جورجيا را از بين برد و به خانه ها و مشاغل متعدد در آركانزاس با وزش باد شديد آن آسيب رساند. آسوشيتدپرس در اين گزارش نقش داشت.- اليزابت چاك


منبع

عوارض خشم

همانطور که گفتیم، عصبانیت احساسی کاملا طبیعی و نرمال است؛ ولی اگر به کنترل آن از دست برود می تواند به سلامتی روحی و جسمی شما آسیب بزند. وقتی عصبانی می شوید، بدن شما دچار تغییرات فیزیولوژیکی و بیولوژیکی می شود. در این شرایط، ضربان قلبتان تند می شود و فشار خونتان بالا می رود. چگونه خشم خود را در برابر کودکان کنترل کنیم؟

علاوه بر این بدنتان هورمون هایی مثل آدرنالین و نورآدرنالین ترشح می کند. قرار گرفتن مکرر بدن در مواجهه با این تغییرات، منجر به بروز عوارض زیر می شود:

  • فشار خون بالا
  • افسردگی
  • اضطراب
  • بی خوابی
  • سوء مصرف مواد مخدر
  • زخم معده
  • بیماری های روده
  • دیابت
  • خشم چیست؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.