رئيس شركت اينتل House Dismisses از بازديد از روسيه بازديد مي‌كند.

۹ بازديد
رئيس شركت اينتل House Dismisses از بازديد از روسيه بازديد مي‌كند.

علي‌رغم نگراني‌هاي فزاينده در مورد بي‌طرفي پس از به اشتراك گذاشتن اطلاعات در مورد بي‌طرفي پس از به اشتراك گذاشتن اطلاعات درباره تحقيقات با رئيس‌جمهور دونالد ترامپ پيش از به اشتراك گذاشتن اطلاعات مربوط به تحقيقات درباره تحقيقات با رئيس‌جمهور دونالد ترامپ پيش از اين كه اعضاي اين كميته از probeMarch ۲۸، ۲۰۱۷۱۲: ۷ "بدانند كه هدف آن چه خواهد بود، خود را از اين بررسي بركنار خواهد كرد" و پرسيد كه چرا او خود را از اين بررسي بركنار خواهد كرد. براي اينكه كسي مي‌پرسد؟ دكتر آدام شيف، يك دموكرات عالي‌رتبه كميته اطلاعات، روز دوشنبه درخواست كرد كه پس از اينكه جمهوري خواهان به طور اتفاقي توسط آژانس‌هاي اطلاعاتي آمريكا مورد بررسي قرار گرفته و تحت نظارت رئيس هيات‌مديره قرار گرفته باشد، گفت: " من معتقدم كه مردم نمي‌توانند اطمينان لازم را داشته باشند كه موضوعات مربوط به كمپين press يا تيم انتقالي را مي‌توان به طور عيني مورد بررسي قرار داد يا تحت نظارت رئيس قرار داد." رايان همچنين گفت كه او هويت منبع سري كه با كاخ سفيد ملاقات كرده‌است را نمي‌داند. نماينده جمهوريخواه والتر جونز، R - N.C.، اولين جمهوريخواه بود كه در اواخر روز سه‌شنبه از Nunes خواست تا خود را به جرم جنايت بنگرند. committee.We ۲۸ ساله مي‌گويد: در روز سه‌شنبه بعد از اينكه اين كرسي به طور ناگهاني بقيه جلسات كميته را لغو كرد، نااميدي دموكرات‌ها با Nunes در روز سه‌شنبه تشديد شد. نماينده دموكرات "جيم himes" در MSNBC گفت: صبح بخير جي.

oe روز دوشنبه، himes said.On، تاييد كرد كه اين كميته با يك منبع در محوطه كاخ سفيد ديدار كرده‌است تا گزارش‌ها را بررسي كند. او روز دوشنبه گفت كه نشست كميته اطلاعاتي در روز دوشنبه لغو شد و يك نشست غير مرتبط روز پنج شنبه برگزار شد، اما اين كميته به حالت انيميشن تعليق درآمده است. او در حال حاضر تحت انتقاد از اينكه به دموكرات ارشد درباره ديدار كاخ سفيد خود بگويد كه ترامپ به او اجازه نظارت بر برج ترامپ را داده بود، از او انتقاد كرد و گفت: "ما هرگز در مورد منابع و روش‌ها صحبت نمي‌كنيم". سخنگوي كاخ سفيد، شان Spicer روز دوشنبه از اظهار نظر در مورد اينكه چرا Nunes در كاخ سفيد حضور داشته‌است خودداري كرد و تحقيقاتي بزرگ‌تر در مورد اينكه آيا روسيه در انتخابات رياست‌جمهوري دخالت كرد و ممكن است با اعضاي شوراي ترامپ در كاخ سفيد تباني كرده باشد، تحقيق و تفحص پيچيده را بر هم زده‌است. سناتور ليندزي گراه‌ام امروز سه‌شنبه گفت كه Nunes در حال حاضر "بي‌طرفي خود را در سوال قرار داده" و "توانايي خود را براي رهبري از دست داده‌است". اريك Swalwell، عضو حزب دموكرات كميته اطلاعات مجلس، در روز "صبح جو" گفت كه Nunes تحقيقات را با به اشتراك گذاشتن اطلاعات به درستي به اشتراك گذاشته و زمان آن رسيده‌است كه كوكي Nunes اين تحقيقات را ترك كند.

چه رسد به اين كه آن را رهبري كند . Swalwell گفت : " او بايد برود " و افزود : " اين چيزي است كه پوشش يك جرم مثل اين است كه


منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.