واريك دان , ستاره سابق NFL , از سوي پليس قتل‌ها

۱۴ بازديد
واريك  دان  ,  ستاره  سابق  NFL  , از  سوي  پليس  قتل‌ها

در روز ۲۰ ژوئيه, واريك دان, ستاره بازنشسته ليگ ملي فوتبال, در سخنراني ظهر روز ۲۰ ژوئيه, به افتخار كشته شدن سه افسر پليس و زخمي شدن سه افسر پليس, در يك مراسم شب‌زنده‌داري به سر برد. هنگامي كه او خانواده و دوستان خود را در شهر زادگاهش گرفته بود, ذهن Dunn's به سرعت مي‌گذشت. آيا او هيچ كدام از افسران را مي‌شناخت? انگيزه اين كار چيست? به خانواده‌هاي كشته شدگان و كودكاني كه اكنون بي‌پدر خواهند شد فكر كرد. دان در يك مصاحبه تلفني گفت: " دان احساس كرد كه وقتي مادرش, يك افسر پليس Baton Rouge با يونيفرم به قتل رسيد, خود را عقب كشيد و گفت: " اين زمان مرا به آن زمان بازگرداند. من احساسات بسياري را حس كردم و چشمانم فقط به تلويزيون چسبيده بود و سعي داشت بفهمد چه اتفاقي در حال رخ دادن است ". قتل‌ها در بتن Rouge باعث خونريزي بي‌سابقه‌اي در آمريكا بين پليس و شهروندان شد. در روزه‌اي پشت به عقب روز چهارم جولاي, دو مرد سياه‌پوست توسط افسران سفيد پليس در بتن روژ و ارتفاعات فالكون در ايالت مين كشته شدند. يك روز پس از آن, پنج افسر پليس در طي يك راهپيمايي صلح‌آميز به نام Black Lives در دالاس مورد حمله قرار گرفتند. قاتل آن‌ها يك سرباز ذخيره سابق ارتش بود كه به دنبال انتقام گرفتن از دو كشته قبلي بود. پس از كشته شدن دو پليس آمريكايي - آمريكايي‌ها قبل از كشته شدن توسط پليس sniper.The Baton در بتن روژ, قتل يك پليس شهري ديگر كه دو دهه قبل شهر را به لرزه درآورد. Cpl., Dunn دان smothers كه توسط يك youn كشته شد و كشته شد.

از جمله واريك دان, يك مادر مجرد سياه به نام واريك دان بود. او در سال ۲۰۰۵ پس از اينكه گوين Rouge افسر پليس ايالتي و ماتيو جرالد فورد و ماتيو Garafola از دفتر كلانتر East Rouge در سال ۲۰۰۵ يك عكس از مادرش را به ضرب گلوله كشته و بخش دردناكي را در تاريخ خانواده (و شهر) اش به ضرب گلوله از دست داد, مرگ او منجر به مرگ مادرش در سال ۲۰۰۵ شد و بخش دردناكي در رابطه با افسران پليس و خشونت را به ضرب گلوله از دست داد. دان گفت: " مردم عصباني مي‌شوند, اما فكر نمي‌كنند, خوب, اين افسر پليس ممكن است زن و فرزند داشته باشد - آن‌ها در مورد نحوه قرار دادن غذا بر روي ميز آن‌ها فكر نمي‌كنند. اما ما در تمام ديوانگي و آشفتگي از دست رفتيم و برخي اوقات بينايي خود را از دست مي‌دهيم." smothers يونيفرم به تن داشت و پشت فرمان ماشين گشت زني بود كه به طرف بانك رفت. دو مرد از پشت بوته‌ها بيرون پريدند و آتش گشودند. smothers كشته شد و مدير بانك, Kimen لي, به شدت زخمي شد. هنگامي كه smothers به شدت مجروح شده بود, لي توانست فرار كند. دزدان بدون ده سنت فرار كردند. smothers ۳۶ ساله يك سرباز قديمي ۱۴ ساله اين نيرو بود. دان از شش فرزند خود بود. پام Barlow, يك كاپيتان با واحد پليس Baton Rouge كه در سال ۲۰۰۷ پس از ۳۰ سال بر روي اين نيرو بازنشسته شد, گفت: " او به سختي تلاش مي‌كرد تا پول كافي براي خريد بچه‌هايش به خانه بياورد.

شب قبل از آن كه كشته شود. او گفت كه او بسيار وظيفه دارد و خسته‌است. اما او گفت كه او در تلاش است تا يك خانه براي بچه‌هايش فراهم كند, " بارلو - كيد " در سال ۱۹۷۷, چند سال پيش از smothers به اين نيرو پيوست. آن‌ها از جمله اولين زناني بودند كه پس از يك تحقيق فدرال توسط اداره استخدام شدند و الگويي از شيوه‌هاي استخدام تبعيض نژادي پيدا كردند كه زنان و سياهان را كنار گذاشته بود. كيد گفت كه يك زن در آنچه كه يك " شبكه پسران قديمي " بود, سخت بود, اما يك زن سياه‌پوست بود كه به قدرت و اراده الهي نياز داشت. او به ياد مي‌آورد كه smothers يكي از قوي‌ترين افراد بود و گفت: " تنها كاري كه مي‌كرد اين بود كه زندگي شرافتمندانه‌اي را انجام دهد, و او افسر خوبي بود. " در آن زمان كيد گفت كه smothers در حال مطالعه براي تست خدمات شهري است كه در نهايت دستگير شد و سه مرد درگير در اين تيراندازي از جمله دو - Kevan Brumfield و هنري برادوي - كه در نهايت به مرگ محكوم خواهند شد را متهم كرد. Brumfield در قتل smothers و برادوي به عنوان مدير فروشگاه مجرم شناخته شد. سومين مرد, راننده فراري, به ۲۵ سال حبس محكوم شد: رئيس‌جمهور اوباما در نامه سرگشاده به اجراي قانون: ما از Backs نه Brumfield و نه برادوي به مرگ محكوم نشده است, اما جان آن‌ها بارها و بارها توسط دادگاه استيناف و مانور حقوقي نگه‌داشته شده‌است. پس از آن كه Brumfield به مرگ محكوم شد, وكلاي او ادعا كردند كه او " عقب‌مانده ذهني " است, كه به گفته معروف تاريخ براي توصيف افراد داراي معلوليت ذهني استفاده مي‌شود. يك دادگاه استيناف بعداً با يك قاضي فدرال موافقت كرد كه بر اين قاتل حكم داد كه يك ضريب هوشي زير متوسط دارد و در سال ۲۰۰۲ حكم دادگاه عالي ايالات‌متحده كه افراد معلول را از اعدام معاف كرد, زندگي او بايد در نهايت به دادگاه عالي تبديل شود. در ماه ژوئن سال گذشته, كم‌تر از ۲۴ ساعت قبل از اينكه قاتل دسته‌جمعي به قتل برسد, سقف بام به يك كليسا در چارلزتون, كاروليناي جنوبي رفت و نه تن از congregants سياه‌پوست را در طي مطالعه كتاب مقدس, دادگاه عالي در يك خيابان ۵ - ۴ به قتل رساند.

ority يك نظر دادگاه فدرال ديگر را تخليه كرد كه Brumfield death.Just را مجاز مي‌دانست و گفت كه پرونده " مطالعه‌اي در تناقض است " ما Kevan Brumfield را داريم كه ۲۰ سال گذشته را به قتل رسانده‌است و ادعا مي‌كند كه اقدامات او محصول شرايط فراتر از كنترلش بوده‌است. از سوي ديگر, واريك دان, پسر ارشد سرجوخه smothers, است كه به شرايط فراتر از كنترل خود با توجه به خانواده‌اش, ساخت يك حرفه فوتبال حرفه‌اي و تبديل موفقيت خود در زمينه فعاليت‌هاي خيريه پاسخ داد و گفت: " اين حكم باعث خشم خانواده اين زن شده‌است و به كساني كه او را دوست خود مي‌نامند توهين كرده‌است." كيد گفت: " من كاملاً از اين موضوع بيزار شده‌ام. " هم‌كار من و زندگي دوست من براي هيچ كاري گرفته نشد, و در اينجا شما بايد از قاتل او براي بقيه زندگي طبيعي خود مراقبت كنيد و هر چيزي كه نياز دارد را با مراقبت‌هاي بهداشتي خود تامين كنيد." در حالي كه دان, اعضاي خانواده او, Kimen لي و رئيس فعلي پليس Baton Rouge, گفت: " من با احساس گناه زيادي مبارزه مي‌كنم, چرا كه چرا زنده ماندم." از خدا خواستم كه مرا از آنجا بيرون ببرد. لي به روزنامه گفت كه او قصد شركت در جلسه دادرسي را نداشته است, اما قتل سه مامور پليس در آخر هفته ذهنش را تغيير داد. وحشتناك است.

به گفته دان , دان در حالي نوشت : " من به سيستم قضايي اعتقاد ندارم , زيرا اين عدالت نيست " , دان در حالي نوشت كه " عدالت هنوز 23 سال بعد خدمت نكرده است , قاتل در روز با سه وعده غذا در روز زندگي مي‌كند و هواي تازه تنفس مي‌كند . مادرم اين فرصت را نداشت . او گفت : " يك روز پس از جلسه دادرسي و بازگشت به خانه او در آتلانتا , دان گفت كه اين فصل آخر در زندگي ما كه با پرونده مادر من سر و كار دارد و همه افراد گمنام هميشه در حال تغيير هستند . او گفت : " ما به اين نقطه رسيده‌ايم كه ما نمي‌توانيم به عقب و جلو رفتن ادامه دهيم . ما ديگه مجبور نيستيم كه برگرديم و ديگه نگرانش باشيم . بسياري از احساسات بدون پاسخ وجود دارند , اما در عين حال زمان آن رسيده‌است كه احساسات خود را منفجر كنيم و همگي با هم باشيم و با هم باشيم " و در همان زمان كه smothers به اين بخش پيوست , Baton Rouge تحت فرمان موافقت فدرال قرار گرفت , قراردادي با the براي كار به سمت تنوع و اهداف استخدام , از جمله يك مانيتور فدرال . اداره پليس , همراه با اداره آتش‌نشاني شهر , امروز تحت فرمان رئيس‌جمهور دهه‌ها است و همچنان به مبارزه با استخدام و حفظ افسران سياه‌پوست ادامه مي‌دهد .

فقدان of در نهايت تبديل به اولين زن سياه‌پوست شد كه در the Rouge PD به درجه سرواني رسيد و من از راه جهنم به اداره پليس رفتم. او گفت: "هيچ چيز به اندازه روابط نژادي تحت فشار قرار نگرفته است". او گفت: "آن‌ها فقط يك راه متفاوت براي پوشش دادن آن پيدا كرده‌اند". من در زندگي كوتاه خود اين قدر تجربه كرده‌ام و اين سه روز اخير من را با هسته آزمايش كرده‌اند. جكسون در پيامي به فيس بوك كه از زمان مرگش در فيسبوك منتشر شده‌است نوشت: " وقتي افرادي كه مي‌شناسيد شروع به سوال كردن از يكپارچگي خود كنيد، متوجه مي‌شويد كه آن‌ها واقعا شما را نمي‌شناسند. در نهايت من شخصا مي‌خواهم براي همه كساني كه تحت‌تاثير اين تراژدي قرار گرفته‌اند، دعا كنم. اين ها زمان‌هاي سختي هستند. لطفا اجازه ندهيد نفرت قلبتان را آلوده كند. اين شهر بايد حتما بهتر شود. من …

من در اين خيابان ها كار مي كنم تا هر معترض ، افسر ، دوستان ، خانواده يا هر كس ، اگر مرا ببينيد و به آغوش نياز داريد يا مي خواهيد يك دعا بگوييد. من شما را كردم."ماركوس تيلمن ، افسر سابق پليس باتون روژ و دوست جكسون ، گفت كه افسران سياه پوست اغلب در خط مقدم ، كم ارزش و گيرندگان نژادپرستي داخلي قرار دارند.وي گفت: "مأموران سياه پوست بسيار ناخوشايند مي شوند." ساعاتي پس از مرگ جكسون به دست يك فرد مسلح سياه پوست كه از قتل هاي اخير درگير پليس خشمگين شده بود ، عصباني شد. وي گفت: "ما مأمور پليس شديم تا به محله هاي خود برويم و در محله هاي خود گشت بزنيم تا مطمئن شويم كه مردم جوامع ما با انصاف رفتار مي شوند ، زيرا در بعضي موارد اينگونه نيستند. بنابراين ، به عنوان يك افسر پليس سياه در تلاش براي قدم گذاشتن و انجام آنچه درست است ، شما اغلب توسط جامعه خود مورد ضرب و شتم قرار مي گيريد.وي گفت: "پس از آنكه مأموران در باتون روژ مورد ضرب و شتم قرار گرفتند ، دون از طريق مخالفت در قانون اساسي آتلانتا ژورنال و رسانه هاي اجتماعي صدمه و نااميدي خود را برانگيخت. وي از دردي كه خانواده هاي مأموران كشته شده احساس مي كنند و اعمال خشونت آميز كه "هيچ چيزي را حل نمي كند ، ابراز تاسف كرد."عمه آلتون استرلينگ باعث ايجاد صلح در باتون روژ مي شود ژوئيه 17 ، 201601: 24" واقعيت جهان ما اين است كه ناآرامي هاي زيادي در جوامع ما وجود دارد ، به ويژه در مواردي كه تيراندازي هاي پليس در حال وقوع است. البته, اين مرا به زماني باز مي گرداند كه مادر سياه پوست خود را در كمين و كشته شدن قرار داد — توسط يك مرد سياه,"او نوشت, وي افزود: رهبران منتخب بايد مسئله اسلحه ها را بدون رنگ آميزي سياست مطرح كنند, اين تغيير با فرد شروع مي شود و قوانين بايد با جديت اجرا شوند. "البته ، من مي دانم كه افسران وجود دارند كه كار درستي انجام نمي دهند - اين در هر حرفه صادق است. اما هنگامي كه قتل يك رويداد برنامه ريزي شده است - حاكميت قانون بايد مهم باشد و نقاط ضعف يا قانونگذاري پيشرفته بايد متوقف شود."روياي مادر مانند اين آخرين خشونت عليه افسران ، قتل Smothers باعث ريختن اندوه بلكه عشق شد. پاداش سنگيني براي دستگيري قاتلان وي صادر شد. هزاران نفر

عزاداران و جمعيت انبوهي از رسانه‌ها در مراسم تدفين smothers شركت كردند و چند مايل طول كشيد تا از مراسم تدفين او تا گورستان عبور كنند . مردم در جامعه , يك صندوق براي خانواده Dunn's تشكيل دادند و به آن‌ها كمك كردند تا زماني كه ناراحت شدند ." در سن 18 سالگي من خالي از احساس بودم . دان گفت : " من هيچ هيجاني نداشتم . من فقط چهره مانده بودم , چون تمركزم روي خانواده من بود . من بايد از بچه‌ها مراقبت مي‌كردم ." به مدت چند ماه و سال‌ها پس از مرگش , دان از يك ورزش‌كار ستاره در تيم فوتبال و دو تيم در دبيرستان كاتوليك به يك ستاره كه در دانشگاه ايالتي فلوريدا باز مي‌گردد , رفت . او مجبور شد به سرعت رشد كند و گاهي از طريق بزرگسالي از برادر به پدر به شكل پدرش انتقال داده شد . پس از Baton Rouge , , لورتا لينچ مي‌گويد كشور بايد با يكديگر كار كند وقتي مادرش كشته شد او يك خانه اجاره مي‌كرد . دان از پول بيمه براي برآورده كردن روياي خريد خانه‌اي براي خودش استفاده كرد . اين خانه به خانواده " حسي از صلح " داد , " او به خبرنگاران گفت كه به طور دوره‌اي درباره غلبه بر اندوه مرگ مادرش براي برتري در زمينه و خارج شدن از اين زمينه صحبت خواهند كرد . دان به زودي خود را در ماموريتي براي كمك به ديگران پيدا كرد تا به ديگران كمك كند تا روياهاي خود در مورد مالكيت خانه و پايداري كه با سقفي جامد بالاي سرشان ايجاد مي‌شود , زندگي كنند . به زودي پس از امضاي قرارداد چند ساله چند ميليون‌دلاري با آژانس بين‌المللي تامپا در سال 1997 , دان موسسات خيريه‌اي را با هدف محروم كردن جوانان محروم كرد و تنها به 150 پدر و مادر مجرد كمك كرد كه در ابتدا خانه را ترك كنند . اين روش او براي

دان گفت: " خانواده من تلاش كرده‌ام تا زندگي كنم كه مادرم را مغرور كند. با نگاه كردن به گذشته, من كامل نبودم, اما سعي كردم زندگي‌اي را زندگي كنم كه به آن افتخار مي‌كرد. به گفته دان, دان گفت: " در اين جامعه, مردم در اين جامعه به من ياد دادند كه چه معنايي براي مراقبت از همسايه تان دارد " و خانواده توسعه‌يافته اعضاي جامعه را " الوارهاي " خود خطاب كرد و گفت: " مردم در اين جامعه به من ياد دادند كه چه معنايي براي مراقبت از همسايه تان دارد ". Baton Rouge مقادير معيني دارد كه به ميز مي‌آورند و من فكر مي‌كنم بايد به آن برگرديم. روابط نژادي در اين كشور هنوز در خط مقدم است … همه ما از زمينه‌هاي مختلف آمده‌ايم. همه ما داستان‌ها و تجربه‌هاي خاص خود را داريم كه ممكن است درك نكنيم. هيچ چيز كامل نيست, اما ما مي‌توانيم اين فرصت را به دست آوريم تا به مردم نشان دهيم كه گام‌هاي درست را برداشته و اين كار را با هم انجام مي‌دهيم."


منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.