پليس مي‌گويد كه راننده اتوبوس راني براي رانندگي با سوسپانسيون‌هاي بدون مجوز دستگير شده‌است.

۲۸ بازديد
پليس مي‌گويد كه راننده اتوبوس راني براي رانندگي با سوسپانسيون‌هاي بدون مجوز دستگير شده‌است.

پليس گفت كه يك مرد كه به پليس گفته بود در روز شنبه در لانگ آيلند نيويورك رانندگي مي‌كرده‌است، پس از اينكه يك افسر با ۹۱۱ تماس گرفت، در حدود ساعت ۹: ۳۵ بعد از ظهر متوقف شده‌بود. پليس استان سافولك در ساعت ۹: ۳۵ بعد از ظهر در ماشين توقف كرده بود و بعد از انداختن يك مسافر از گاز اخراج شده بود. براساس اعلام police.Cros sen، يك چك از گواهي‌نامه driver's نشان داد كه ۱۷ بار به حالت تعليق درآمده است، بنا به گفته police.Cros sen به دليل درجه اول عمليات بدون مجوز يك وسيله نقليه موتوري، يك felony.He قرار بود در روز يك شنبه در دادگاه منطقه سافولك محاكمه شود. يك سخنگوي زن گفت: " اين فرد در روز يكشنبه به شبكه سي ان بي سي گفت كه Crossen در ماه مارس براي شركت ride كار نمي‌كند و از ماه آوريل سابقه رانندگي با Lyft را ندارد و براي هميشه از رانندگي با Lyft منع شده‌است.


منبع

انتخاب بهترین پانسیون پسرانه تهران برای زندگی راحت و موفق نیازمند مدنظر گرفتن نکات کلیدی است. اولین نکته مهم، مکان موقعیت جغرافیایی پانسیون است. اطمینان حاصل کنید که پانسیون در محلی قرار دارد که امکان دسترسی آسان به امکانات شهری و آموزشی را فراهم می‌کند. همچنین، تجهیزات و امکانات داخلی پانسیون نیز حائز اهمیت است.

از اتاق‌ها و مبلمان تا امکانات بهداشتی، تمیزی و سلامتی محیط زندگی مستقل در پانسیون، تأثیر بسزایی در راحتی و خوشایندی زندگی دارد. همچنین، مقایسه قیمت‌ها و خدمات مختلف پانسیون‌ها نیز به کنترل هزینه‌ها و انتخاب گزینه اقتصادی کمک خواهد کرد. در نهایت، ارتباط و تعامل با مدیریت پانسیون نیز اهمیت دارد تا اطمینان حاصل شود که هماهنگی و اجرای قوانین و مقررات پانسیون با ترتیبات مشتریان مطابقت دارد و زندگی در آن برای ساکنان به یک تجربه مثبت تبدیل شود.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.